Спеціалізована школа №200
імені Василя Стуса

вступ до 1 класу




Прийом дітей до 1-го класу
ЗАВЕРШЕНО.

Результати конкурсного відбору
будуть оголошені 

6 квітня протягом дня.

 

Діти зараховуються до школи за результатами конкурсної  співбесіди, що буде проводитись

у березні за попереднім записом.

 

 

З 1 березня 2017 року розпочинається запис на конкурсний відбір дітей у 1 клас на 2017/2018 навчальний рік.

Записати дитину на співбесіду та ознайомитись з інформацією про порядок проведення конкурсу можна буде у чергового вахтера (центральний вхід школи).

 

23 березня 2017 року о 9.00 в спеціалізованій школі №200 (у „Світлиці”, 1 поверх центрального входу школи) відбудеться  „ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ” для батьків майбутніх першокласників.

 

З 27 по 30 березня 2017 року буде проводитись конкурсний відбір дітей до 1 класу на 2017/2018 навчальний рік.

 

6 квітня 2017 р. будуть оголошені списки дітей, рекомендованих до зарахування в перший клас за результатами конкурсної співбесіди. Списки будуть розміщені впродовж дня на інформаційному стенді школи та сайті.

 

11 квітня  о 18.00 в актовій залі школи відбудуться збори для батьків майбутніх першокласників, які рекомендовані до зарахування в школу, та знайомство з учителями. Присутність батьків на зборах обов’язкова!

 

Тел. 424-02-72 , 424-33-42

 

 

Для участі в конкурсній співбесіді потрібні:

1. Заява батьків для участі дитини в конкурсі (обовязково) 

2. Паспорт одного з батьків (та копія паспорта, якщо  реєстрація за межами м.Києва)(обов’язково)

3. Медична картка дитини (обов’язково)

4. Копія та оригінал свідоцтва про народження дитини (обов’язково)

Без обов’язкових документів дитині

буде відмовлено в конкурсі!

5. Психолого-педагогічна картка дитини (ДНЗ), якщо є у наявності.

6. 2 фото 3х4 (для подальшого оформлення особової картки та учнівського квитка у разі зарахування в школу)

 

Під час конкурсної співбесіди дітей

супроводжують тільки батьки або особи, що офіційно їх замінюють!

 

Для зарахування до школи необхідні документи:

 1.   Заява батьків.

 2.   Копія свідоцтва про народження.

 3.   Медична картка.

 4.   Копія паспорта батьків, якщо реєстрація за межами м.Києва.

 

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ

 

            У відповідності до наказу МОН України від 07.04.2005 року ”Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів” прийом дітей до 1-го класу спеціалізованої школи № 200 імені В.Стуса  здійснюється відповідно до Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом МОН України № 389 від 19.06.2003 року , в якій зазначено:

 

      -«  1.1. Приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв,
колегіумів,  спеціалізованих  шкіл  (шкіл-інтернатів) державної та комунальної форми власності здійснюється на конкурсній основі.

 

     - 3.1. Конкурсне приймання дітей,  які вступають до 1-го  класу спеціалізованої  школи  (школи-інтернату),  проводиться у терміни, визначені навчальним закладому формі співбесіди з дитиною в присутності її батьків або осіб, які їх замінюють.

 

- 3.2. Співбесіда   з   дитиною,  яка  вступає  до  1-го  класу спеціалізованої   школи   (школи-інтернату),   повинна    включати виконання  спеціальних  діагностичних  завдань для перевірки рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   та  здатності  до  вивчення  дисциплін відповідно до спеціалізації закладу.

     Такі завдання   розробляє   педагогічна   комісія  на  основі матеріалів,  запропонованих  центрами  практичної   психології   і соціальної   роботи   (психологічними   службами), та  затверджує директор навчального закладу за погодженням з відповідним  органом управління освітою

 

 

Кожна дитина, якій на 1 вересня 2017 року , як правило, виповниться 6 років має право взяти участь у конкурсному відборі з метою визначення рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   у  1 класі спеціалізованої школи.

 

Під час  проведення конкурсної співбесіди кожній дитині потрібно з собою принести:

-       2 файли А4,

-       кілька чистих аркушів паперу А4,

-      дитина може взяти з собою кольорові олівці, ручку, простий олівець, ножиці (можливо, дитина захоче працювати тільки з власним приладдям)

 

Конкурсний відбір буде проходити таким чином:

-        На конкурс дитина приходить тільки з батьками або особами, що їх офіційно заміняють.

 

-       Перед початком конкурсу батьки реєструються,пишуть заяву для участі дитини в конкурсі та отримують три бланки: один бланк робочий для дитини, на якому вона буде виконувати запропоновані завдання, другий бланк - для оформлення результатів конкурсу, третій бланк для реєстрації наданих  документів.

 

-    На початку конкурсу  дитина, відповідно до попереднього запису, разом з батьками заходить до класної кімнати, де знаходиться приймальна комісія. Батьки постійно будуть знаходитись біля своєї дитини впродовж конкурсного відбору. Дитина отримує бланк, в якому виконує запропоновані завдання. Важливо, щоб батьки не втручались в роботу дитини, не коментували і не робили підказок щодо виконання завдань чи відповідей на запитання, оскільки це впливає на об»єктивність результатів.

 

-     Вся процедура конкурсу з однією дитиною не перевищуватиме 30 хвилин. З Дитиною працюватиме вчитель початкових класів та вчитель іноземної мови. Під час обстеження важливо дотримуватись послідовності апробації методики, оскільки так можна отримати додаткову інформацію про рівень загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   та  здатності  до  вивчення  дисциплін відповідно до спеціалізації закладу.. 

 

-   Педагогами в присутності батьків дитини, або осіб, що їх заміняють  проводиться індивідуальне обстеження, щодо рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   та можливості засвоювати навчальну програму спеціалізації до вивчення іноземних мов.  

 

-   Впродовж всього обстеження дитина спілкуватиметься не більше, ніж з 3 особами конкурсної комісії, включаючи практичного психолога.

  Інформацію про кількість балів батьки отримають одразу по закінченні співбесіди і підписують протокол.


Час співбесіди чітко розрахований на кожну дитину окремо, тому не запізнюйтесь!


Поза графіком у комісії не буде можливості працювати з дитиною.


Критерії визначення рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання:

-      Завдання для визначення рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   відповідають віковим особливостям дітей та вимогам щодо проведення конкурсного прийому дітей 6 – 7 років у школу.

-    Завдання та методики діагностичної програми розглянуті та обговорені на методичному об»єднанні вчителів початкових класів школи, затверджені директором навчального закладу, погоджені начальником управління освіти, молоді та спорту  Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, перевірені та узгоджені з науково-методичним центром районного управління освіти Святошинського району м.Києва.

 

-     Всі методики є класичними і стандартизованими, валідними, активно використовуються на практиці педагогами та психологами в роботі з дітьми 6 – 7 років.

При роботі з дітьми дошкільного віку проводиться комплексне психолого-педагогічне обстеження з метою визначення рівня загального  розвитку  дитини,  її  функціональної  готовності   до систематичного   навчання   :

  • Морфологічна готовність;
  • Соціальна готовність;
  • Психолого-педагогічна готовність;
  • Здібності до вивчення іноземних мов.

Комплексне психолого-педагогічне дослідження  відбувається в присутності батьків.

 

Для реалізації поставлених завдань

будуть використовуватись  наступні  методики:

1. Морфологічна готовність до навчання:

- Наявність медичної картки встановленого зразка;

- Наявність психолого-педагогічної картки дитини (надає ДНЗ, який відвідувала дитина)

- „Філіппінський” тест

Мета: Визначити фізіологічну готовність дитини.

 

2. Соціальна готовність до навчання:

- Тестова бесіда (за С.О.Банковим)

Мета: Вивчення показників обізнаності дитини, її світоглядних уявлень та рівень психосоціальної готовності до навчання у школі.

 

3. Психолого-педагогічна готовність:

 

Інтелектуальна

 

 

Емоційно-вольова

 

Мотиваційна

- методика „Намалюй людину”

- тест „Розвиток мисленнєвих операцій”

- завдання „Знайди фігуру”

- методика „Четвертий зайвий”

Мета: Вивчення показників розвитку вербального та логічного мислення, зорового диферційованого сприйняття дитини, вміння аналізувати та класифікувати.

- методика „Намисто” (за Венгером)

- тест „Графічний диктант” (за Ельконіним)

- вправа на визначення рівня сформованості дрібної моторики руки дитини

Мета: Вивчення показників розвитку уваги, вміння слухати, виконувати інструкції, адекватно реагувати на успіхи або невдачі.

- методика визначення навчальної мотивації (за М.Гінзбургом)

 

 

Мета: Визначення показників мотивів навчання дитини, бажання здобувати знання.

4. Здібності дитини до вивчення іноземних мов.

Усні завдання на вивчення розвитку слухової пам»яті та артикуляційної сформованості дитини.

Мета: Вивчення рівня розвитку фонематичного слуху дитини, показника здатності дитини утримувати в пам”яті інформацію, необхідну для виконання певного завдання.

 

Пропонуємо ознайомитись з прикладами  запитань і завдань, які використовуватимуться  під час  конкурсної співбесіди і оцінюються балами

  1. Графічний диктант.

Наприклад: 2 клітинки праворуч, 2 клітинки вгору, 1 клітинка праворуч, 2 клітинки вниз і т.д.

  1. Малюнок людини.

Наприклад: Намалювати людину;  намалювати дівчинку;  намалювати хлопчика.

  1. Практичне завдання, щоб визначити, як дитина орієнтується в кольорах, геометричних фігурах, лічбі об»єктів, розташуванні об»єктів на площині.

Наприклад: Намалювати над лінією 5 квадратиків різного кольору. Середній квадратик повинен бути жовтим.

  1. Практичне завдання «Знайти фігуру»

Наприклад: серед зображених об»єктів дитині за певний час пропонується знайти фігури, вказані вчителем, і відмітити їх позначкою.

  1. Практичне завдання на визначення орієнтовного рівня сформованості дрібної моторики рук.

Наприклад: обвести олівцем просту фігуру по пунктирним лініям та вирізати її ножицями.

  1. Бесіда на вивчення базового показника логічного мислення дитини.

Наприклад: « Чим відрізняється яблуня від ялинки?»

  1. Бесіда на визначення рівня базових знань дитини про себе та навколишній світ, відповідно до вимог  навчальної програми дошкільних навчальних закладів.

Наприклад: назвати своє прізвище, ім»я, по батькові, домашню адресу, пори року…

  1. Запитання з логічним навантаженням відповідно до дітей даної вікової категорії.

Наприклад: серед зображених об»єктів знайти зайвий і пояснити чому він зайвий  (стіл, стілець, метелик, ліжко – «метелик» зайвий, бо це комаха, а «стіл, стілець, ліжко» - меблі).

  1. Вправи та запитання на виявлення рівня словникового запасу майбутнього першокласника, розвиток усного мовлення, вміння дитини висловлювати свою думку.

Наприклад: Пояснити значення слів ( стілець , швидкий, повзти…)

  1. Вправи на визначення здібностей та готовність дитини до поглибленого вивчення іноземних мов: фонематичний слух, артикуляційна зрілість, слухова пам»ять.

Наприклад: Повторити англійські слова або коротке речення, які промовив учитель. Почути і назвати  звук, який повторюється в словах, що назвав учитель.

За результатами конкурсу дитина може

максимально отримати 50 балів.


Бажаємо найкращих успіхів!


Ласкаво просимо!



Обновлен 30 мар 2017. Создан 07 мая 2013



счетчик посещений
Яндекс.Метрика