Спеціалізована школа №200
імені Василя Стуса

Роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини в період адаптації (педагогічна рада)




Роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини в період адаптації (педагогічна рада)

На виконання річного плану роботи школи та шкільної програми «Адаптація-5» та з метою підвищення уваги вчителів до реалізації принципу розвивальної та виховної спрямованості навчання як домінантної складової у формуванні особистості в період адаптації 29 вересня 2013 року в спеціалізованій школі №200 відбулась педагогічна рада «Роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини в період адаптації».

Перед педагогічним колективом виступили:

  1. Відповідальна за роботу в мікрорайоні школи Дударенко Л.М. з аналізом перспектив формування контингенту школи згідно Закону України «Про освіту»;
  2. Практичний психолог Главник О.П. з аналізом адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання.
  3. Класні керівники 5-х класів з візитівками.
  4. Заступник директора з навчально-виховної роботи (початкові класи) Дятел О.І. з порівняльним аналізом підсумків ДПА в 4-х класах 2013 року та зондувальних контрольних робіт з української мови, математики та англійської мови, проведених в жовтні 2013 року відповідно до програми «Адаптація-5»
  5. Заступник директора з навчально-виховної роботи Маляренко Т.Л. на тему «роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини в період адаптації».

Вчителі жваво включились в обговорення актуальних проблем адаптації 5-х класів до життя в середній школі.

В рішенні педагогічної ради були зазначені шляхи покращення адаптації учнів  до нових умов навчання:

1. Вчителям-предметникам:

- активніше впроваджувати в навчально-виховний процес технології особистісно орієнтованого навчання;

- враховувати вікові індивідуальні особливості дітей;

- здійснювати індивідуальний підхід до учнів;

- сприяти формуванню активної позиції учня на уроці через використання інтерактивних форм і методів.

2. Створити програми тренінгів для учнів 1-11 класів з розвитку мотивації до навчання, суспільно-корисної праці та формування моральних цінностей.

3. Розробити рекомендації для учнів школи з питань саморегуляції дій, самоосвіти і самовиховання та щомісяця публікувати їх на сайті школи.

4. Розглянути питання «Психологічний комфорт в сім’ї як запорука успішної особистості» на класних батьківських зборах.

 



Создан 02 ноя 2013



счетчик посещений
Яндекс.Метрика